06/06/2026
Terugblik: De explorers hebben in de maand april zeker niet stil gezeten! Hieronder een korte samenvatting!
Fietstocht
Op 4 april hadden Nowella en Romy een fietstocht gemaakt. We startten met een rebus richting de Intratuin, waar we een knopenspel speelden. Daarna trapten we door naar Monkey Town voor een leuk herinneringsspel. Onze laatste stop was Fort de Roovere, waar we afsloten met een tof dierenspel. Een topdag vol actie, plezier en gezelligheid! 😄
Hunted (10/11 april)
Dit weekend hadden de Explo’s het Hunted weekend georganiseerd, de bedoeling was dat de Explo’s van Menno van Coehoorn, de P&P op de vlucht gingen van de leiding in Bergen op Zoom. Met veel spanning en sensatie wisten de vluchtelingen de opdrachten te voltooien en konden ze zich op hun eind locatie verzamelen. Als afsluiting hadden we met ze alleen een avondmaal met op het menu Bami! Iedereen had het naar ze zijn bij zijn overnachting en spel ervaring en kon iedereen na een gezellig weekend weer naar huis.
Bob de Bouwer (18 april)
Vandaag hebben de Explorers de handen uit de mouwen gestoken en geholpen bij de Welpen en Bevers! Samen hebben ze vogelhuisjes gebouwd. De Explorers hielpen met zagen, het ontwerpen mochten ze zelf doen met een beetje hulp en met het in elkaar zetten. Wat was het een succes!
Uit de hoge hoed (25 april)
Deze ochtend draaide alles om lef, humor en verrassingen
Iedereen trok een opdracht uit de hoed en moest die meteen uitvoeren, zonder te weten wat eraan kwam 😅
Sommige opdrachten waren hilarisch, andere best spannend, maar juist dat maakte het zo leuk 💫