07/06/2026
TEGELEN TOERNOOI 2.0. 🏓
Afgelopen zaterdag stond de 2e editie van het Tegelen Toernooi 2.0 op de planning. Ditmaal deed alleen Diëgo mee onder de naam van 't Belke. De gekoppelde teamgenoot die dag was Pascal van TTC, een bekende voor Diëgo.
In de poule kregen ze het moeilijk en wisten ze samen helaas maar 1 partij te winnen. Samen werden ze dan ook helaas 4e in de poule, waarbij ze een plek hadden bemachtigd in de hoofdronde. Helaas was deze hoofdronde maar van korte duur. Ze verloren in de achtste finales allebei de enkel partijen, waarbij ze definitief uitgeschakeld waren.
Dat mocht de pret uiteraard niet bedrukken! Later die dag werd er samen nog gezellig afgesloten onder een genot van een hapje en drankje!🍻
Bedankt Tegelen voor het organiseren van het Tegelen Toernooi 2.0!