28/04/2026
Vrijdagmiddag 24 april was er weer Mandalatekenen in de Buurthuiskamer.
Zeven personen waren er deze keer aanwezig.
Deze keer gingen we kleuren koesteren.
Eerst zacht wolkerig kleuren en daarna steeds meer laagjes zodat de kleurtjes gingen mengen.
Soms zie je dan zomaar een mooi figuur.
Het was weer een gezellige, leerzame middag.