18/06/2026
‘Verrek… ik ben vrijwilliger!’
Veel mensen zetten zich in voor anderen zonder zichzelf vrijwilliger te noemen. Denk aan de ouder die rijdt naar uitwedstrijden, de bewoner die fruit regelt voor een team, de jongere die helpt in het jongerencentrum of iets doet voor de buurt. Juist die vaak vanzelfsprekende inzet verdient waardering.
Daarom vragen Galant, Huis73, gemeente ’s-Hertogenbosch en ’S-PORT met de campagne‘Verrek… ik ben vrijwilliger!’ aandacht voor alle vormen van vrijwillige inzet.
Als jongerenwerk zien we elke dag hoe belangrijk vrijwilligers - jong en oud - zijn. Erkenning en waardering is op zijn plaats. Daarom delen we deze mooie campagne graag.
👉 Meer informatie: www.galant.nl/verrek