Den Danske Klub i Japan

Den Danske Klub i Japan Klubbens formål er at vedligeholde interessen for og tilknytningen til Danmark, samt styrke og bevare en følelse af samhørighed mellem i Japan boende danskere.

Den Danske Klub i Japan (DKK) har eksisteret siden 1929 og har til formål at styrke sammenholdet mellem danskere bosiddende i Japan samt vedligeholde interessen for og tilknytningen til Danmark. Ideer til aktiviteter der understøtter vores formål er meget velkomne og hvis du har lyst til aktivt at give en hånd med, så henvend dig meget gerne til et bestyrelsesmedlem. Generelle henvendelser bedes s

endt til foreningens fælles e-mail:
[email protected] . Man kan tilmeldes vores mailingliste ved at sende en email til ddkjapan+[email protected] . Ideer har vi nok af, men af hænder har vi få. Har du lyst til at give en hånd med, så lad os endelig vide – det behøver jo ikke nødvendigvis være bestyrelsen der laver det hele! Valgt til bestyrelsen i 2021-22 er Bo Thomsen (formand), Inger-Marie Shiraishi Nielsen(næstformand), Rasmus Thordahl Jakobsen(kasserer), Jens Svensmark

Tak til alle de fremmødte til DABGO Stambord i april. Grunden Golden Week i starten af maj bliver det næste stambord før...
20/04/2026

Tak til alle de fremmødte til DABGO Stambord i april. Grunden Golden Week i starten af maj bliver det næste stambord først afholdt onsdag d. 13. maj. Som altid er det fra kl 18:30 i Ebisu. Læs mere og tilmeld via vores FB event: https://www.facebook.com/events/1311938724138308

Kirsebærtræerne blomstrer, det nye Japanske regnskabsår er igang, så hvorfor ikke fejre det med en hyggelig fyraftensøl ...
29/03/2026

Kirsebærtræerne blomstrer, det nye Japanske regnskabsår er igang, så hvorfor ikke fejre det med en hyggelig fyraftensøl sammen med de andre danskere i Tokyo. Så kom endelig et s**t forbi hos Tokyo Hops World Beer Dinning and Bar i Ebisu onsdag d. 1. april (det er ikke aprilsnar!) til en hyggelig fyraftensøl fra kl 18:30.

Google Maps Link :
https://goo.gl/maps/nCGYzMVPzkRPkqkKA

Tilmelding er mulig med ikke påkrævet via vores Facebook event: https://www.facebook.com/events/1581719870624556 eller ved at sende en besked til [email protected].

Tak til alle de fremmødte til DABGO Stambordet i marts, det var en super hyggelig aften og vi håber at se mange af jer i...
12/03/2026

Tak til alle de fremmødte til DABGO Stambordet i marts, det var en super hyggelig aften og vi håber at se mange af jer igen til stambordet i april: https://www.facebook.com/events/1581719870624556

Husk at det ikke er en aprilsnar, det næste Stambord ER på onsdag d. 1. april, fra kl 18:30 i Ebisu.

Tak til alle, der mødte op til årets julegudstjeneste og -fest i søndags! Vi er meget glade for det flotte fremmøde af d...
10/12/2025

Tak til alle, der mødte op til årets julegudstjeneste og -fest i søndags! Vi er meget glade for det flotte fremmøde af danskere med masser af julestemning i Tokyo. Tak til den kongelige danske ambassade for at lægge lokaler til rådighed, til medhjælperne for at pakke ind og medbringe lidt knas til kaffen og gløggen. Tak til vores sponsorer, Arla og Lego på guld niveau og Coloplast på sølv niveau.

Vi håber, at alle vores medlemmer får en rigtig god jul, hvor end i verden den skal fejres denne gang. Og at vi ses til mange nye hyggelige arrangementer i det nye år.

Vi får tit spørgsmål om hvor man kan købe dansk julemad i Japan, og vi vil derfor bringe en service meddelese fra en af ...
07/12/2025

Vi får tit spørgsmål om hvor man kan købe dansk julemad i Japan, og vi vil derfor bringe en service meddelese fra en af vores medlemmer om at Nissin i Azabu har Denmark fair i denne uge hvor det er muligt at købe en flæskesteg med svær.

https://www.nissin-world-delicatessen.jp/news/sale/1878/

Google Maps link: https://maps.app.goo.gl/5k1ygFmsNeC8Vws76

Let’s enjoy the charm of Danish food! 「DENMARK FAIR」 高品質で新鮮な食品がたっぷり 「デンマークフェア」 期間:12/6(SAT)~12/12(FR

December og juletiden er over os. Det betyder også at det er tid til årets sidste DABGO Stambord. Så kom endelig forbi h...
29/11/2025

December og juletiden er over os. Det betyder også at det er tid til årets sidste DABGO Stambord. Så kom endelig forbi hos Tokyo Hops World Beer Dinning and Bar i Ebisu onsdag d. 3. december fra kl 18:30 til en hyggelig fyraftensøl sammen med de andre danskere i Japan.
Google Maps Link :
https://goo.gl/maps/nCGYzMVPzkRPkqkKA

Det er muligt men ikke påkrævet at tilmelde sig via vores Facebook event: https://www.facebook.com/events/1768827674054266
eller ved at skrive en besked til [email protected]. Det hjælper os med at holde overblik over hvor mange der planlægger at møde op.

Husk at tilmeldingsfristen til DDKs Julegudstjeneste og -fest er på tirsdag d. 25. november.Så hvis du og din familie ge...
22/11/2025

Husk at tilmeldingsfristen til DDKs Julegudstjeneste og -fest er på tirsdag d. 25. november.
Så hvis du og din familie gerne vil med så gå enten ind på Peatix: https://peatix.com/event/4678010/view
Hvor I også kan læse mere om eventet, eller send en email til [email protected].

Vi minder også om at vi stadig mangler nogle hænder til at få det hele til at glide på dagen:
Vi søger én, der har lyst til at være Julemanden, én eller flere til at hjælpe med gaveindpakning, og meget gerne nogen, der kunne tænke sig at bage lidt julegodter til fælles kaffebordet.
Hvis du har lyst til at hjælpe, så send os meget gerne en besked på [email protected].

住所

Tokyo

ウェブサイト

アラート

Den Danske Klub i Japanがニュースとプロモを投稿した時に最初に知って当社にメールを送信する最初の人になりましょう。あなたのメールアドレスはその他の目的には使用されず、いつでもサブスクリプションを解除することができます。

その団体に問い合わせをする

Den Danske Klub i Japanにメッセージを送信:

共有する

カテゴリー