Den Danske Klub i Japan (DKK) har eksisteret siden 1929 og har til formål at styrke sammenholdet mellem danskere bosiddende i Japan samt vedligeholde interessen for og tilknytningen til Danmark. Ideer til aktiviteter der understøtter vores formål er meget velkomne og hvis du har lyst til aktivt at give en hånd med, så henvend dig meget gerne til et bestyrelsesmedlem. Generelle henvendelser bedes s
endt til foreningens fælles e-mail:
[email protected] . Man kan tilmeldes vores mailingliste ved at sende en email til ddkjapan+[email protected] . Ideer har vi nok af, men af hænder har vi få. Har du lyst til at give en hånd med, så lad os endelig vide – det behøver jo ikke nødvendigvis være bestyrelsen der laver det hele! Valgt til bestyrelsen i 2021-22 er Bo Thomsen (formand), Inger-Marie Shiraishi Nielsen(næstformand), Rasmus Thordahl Jakobsen(kasserer), Jens Svensmark