24/04/2026
Hamarosan indul az SZJA bevallási időszak, összeszedtük a fontosabb információkat, tudnivalókat, időpontokat.
Február 2: a munkáltatók eddig a dátumig adják ki az összesített igazolásokat (25M30), amely elengedhetetlenül szükséges az adóbevallások elkészítéséhez
Február 16: A kedvezményre való jogosultságot tanúsító igazolás kiadásának határideje a magánszemélynek részére
Március 15: KAÜ azonosítóval rendelkezők megtekinthetik az adóbevallási tervezetüket
Március 16: Az elektronikus tárhellyel nem rendelkező adózók (postán, elektronikusan, sms-ben, telefonon) kérhetik, hogy részükre a NAV postai úton megküldje a bevallási tervezetet. Ezt követően a tervezet már csak a NAV ügyfélszolgálatain kérhető.
Április 30: A NAV eddig küld értesítést a befizetendő vagy visszaigényelhető adó összegéről azoknak az elekrtonikus tárhellyel rendelkező adózóknak, akik bevallási tervezetüket nem javították, vagy nem egészítették ki.
A NAV postán küld értesítést azoknak az elektronikus tárhellyel nem rendelkező magánszemélyeknek is, akiknek visszatérítendő vagy befizetendő adójuk keletkezett, és március 16-ig nem kértek papíralapú bevallási tervezetet, vagy bevallási kötelezettségüket más módon nem teljesítették.
Május 20: A 25SZJA, adóhatósági közreműködés nélküli szja-bevallás benyújtásának és az adó megfizetésének határideje.
Az adóbevallási tervezetet az adózók eddig az időpontig javíthatják, egészíthetik ki az elektronikus felületen.
❗️❗️❗️❗️❗️Az 1+1%-os rendelkező nyilatkozat benyújtásának határideje.❗️❗️❗️❗️❗️
Fontos! Az adó 1% feletti rendelkezés nem automatikus, tehát aki a megküldött tervezetet változtatás nélkül el szeretné fogadni, annak is rendelkeznie kell az adó 1%-ról.
Kérjük, hogy amikor ehhez a mozzanathoz érkeznek, gondoljanak az Együtt a Sérült Gyermekekért Alapítványra!
Adószámunk: 18662656-1-13
Kis lépés ez Önöknek, nagy segítség nekünk és a gyermekeknek!