28/05/2026
Tervetuloa starttaamaan kesä after workien merkeissä! 🥂
Tule viettämään rentoa iltaa yhdessä Pohjois-Savon Ekonomien, Preemio ryn ja Preemion Alumnit ryn kanssa torstaina 11.6.2026 klo 17 alkaen!
📍 Paikka: Panimoravintola RSPBrewhouse, Kauppakatu 20
Luvassa on hyvää seuraa, rentoa jutustelua ja verkostoitumista ekonomien, opiskelijoiden ja alumnien kesken. Iltaa vietetään rennossa hengessä ravintolan meille räätälöimien ruoka- ja juomatarjousten äärellä.
👉 Voit tulla yksin tai yhdessä ystävän tai kollegan kanssa.
👉 Piipahda hetkeksi töiden jälkeen tai jää viihtymään pidempään, juuri sinulle sopivalla tavalla
Tapahtuma on omakustanteinen.
Ilmoittaudu mukaan, jotta osaamme arvioida osallistujamäärän ravintolalle.
Nähdään aftereilla! ✨
Ilmoittaudu mukaan 7.6. mennessä: https://lnkd.in/d7Eq42vz