06/03/2025
Rakkaat Viito ry:n jäsenet,
Viitosta on tullut rakas monille jäsenille, koska sen toiminta on antanut erilaisia muistoja ja kokemuksia. Nyt Viito tarvitsee teidän jäsenten apua, koska ajat ovat muuttuneet ja myös yhdistyksen tilanne on muuttunut.
Viime vuonna vuosikokouksessa on todettu, että uusia viiton hallituksen jäseniä on vaikea saada ja sen takia on perustettu erillinen työryhmä, jonka tehtävänä oli pohtia erilaisia ratkaisuja viiton tulevaisuutta ajatellen.
Me, työryhmä ja viiton hallitus, tahdomme kutsua kaikki jäsenet tervetulleeksi keskustelutilaisuuteen keskiviikkona 12.3 klo 17-19, etänä Zoomissa.
Työryhmä oli valmistellut sääntömuutosta, jota tullaan esittämään keskustelutilaisuudessa. Tilaisuudessa pääsemme keskustelemaan ja pohtimaan yhdessä erilaisia ratkaisuja Viiton tulevaisuutta varten.
Sydämelliset tervetuloa ja nähdään tilaisuudessa!