03/06/2026
Kesäleirin iloja ja seikkailun pöhinää..Nyt on upeassa kesäsäässä saatu retkeillä Konjavuorelle evästämään, opeteltu kasveja, syöty ketunleipiä ja kuusenkerkkiä. Uitu loputtomasti ja nautittu vierailevien leirilemmikkien seurasta. Discoiltu, leivottu, tehty lintulautoja, variksenpelättimiä🥳,tanssittu tanssipajassa uusia koreografioita, tunnetaitopajassa mietitty tärkeitä asioita itsetuntemuksesta ja pelattu sekä leikitty yhdessä. Hieno ryhmä ja mainiot osaavat ohjaajat ❤️huomenna jatketaan