03/02/2026
Väiski on Espoon ja Kauniaisten lippukuntien yhteinen partioleiri kesällä 2026. Sitä ollaan järjestämässä suurella innolla ja toivomme mahdollisimman monen MES:iläisenkin osallistuvan! Voit ottaa myös kaverin mukaan kokeilemaan partiota 🏕️☀️
Pitkä leiri kaikille tarpojille ja sitä vanhemmille: 16.-23.7.
Seikkailijat: 16.-20.7.
Sudenpennut: 17.-20.7.
Lippukunnan jäsenet ja huoltajat ovat saaneet infoa Väiskille ilmoittautumista varten sähköpostitse. 📩 Jos tulee kysyttävää, kysy lisätietoja omalta johtajaltasi tai esim. lippukunnan WhatsAppissa.
Seuraa Väiskiä Instagramissa, Facebookissa ja Tiktokissa niin pysyt parhaiten kärryillä leirin lähentyessä 🌻