OK-Fonden Baeshøjgård

OK-Fonden Baeshøjgård OK-Centret Baeshøjgård er beliggende centralt i Vig, med den skønneste udsigt over mark og sø. Det er

Lykken er…….skøn musik og fællessang 🎶🎈🎈❤️
08/06/2026

Lykken er…….skøn musik og fællessang 🎶🎈🎈❤️

Torsdag fik vi to nye (meget) livsglade medlemmer af Baeshøjgård familien… 🐐Sig hej til Emil og Gustav – to skønne geder...
29/05/2026

Torsdag fik vi to nye (meget) livsglade medlemmer af Baeshøjgård familien… 🐐
Sig hej til Emil og Gustav – to skønne geder med stor appetit på livet, brændenælder og øre-”kløning” ❤
De er altid i godt humør, dejligt runde om maven og går aldrig ned på hverken snacks eller selskab.
De er venligt udlånt på ubestemt tid af Klaus og hans dejlige forældre (tak for tilliden 😄).
Klaus og hans skønne datter kæmpede side om side med Claus om at få hegnet klar og herrerne installeret – og ja, de to trunter flyttede ind med det samme som om, de ejede det hele😊
What’s not to love❤

I dag har vi været på udflugt til Roskilde Domkirke, på markedet og med efterfølgende frokost på Hotel Prindsen ❤️Tak fo...
27/05/2026

I dag har vi været på udflugt til Roskilde Domkirke, på markedet og med efterfølgende frokost på Hotel Prindsen ❤️
Tak for en virkelig skøn og hyggelig dag 🌻❤️🥰

Vores årlige hyggelige havedag i det skønneste solskin 🌻🌻🌞🌞Birgitte’s svigersøn sendte brevduer afsted som fløj hjem til...
09/05/2026

Vores årlige hyggelige havedag i det skønneste solskin 🌻🌻🌞🌞
Birgitte’s svigersøn sendte brevduer afsted som fløj hjem til Holbæk, og grillpølser, kolde øl og sodavand blev nydt i det dejligste selskab ❤️

Lidt fredags forårshygge på Boulevard tur med friske skønne kvinder i det dejligste solskinsvejr❤️🌞🌻
01/05/2026

Lidt fredags forårshygge på Boulevard tur med friske skønne kvinder i det dejligste solskinsvejr❤️🌞🌻

Fredagsboulevard tur i det smukkeste forårs solskin 🌞 ❤️
24/04/2026

Fredagsboulevard tur i det smukkeste forårs solskin 🌞 ❤️

I dag fejrede vi Baeshøjgård’s 22-års fødselsdag med et dejligt gensyn med Klaus & Servants 🇩🇰🎶🇩🇰Tillykke til vores søde...
22/04/2026

I dag fejrede vi Baeshøjgård’s 22-års fødselsdag med et dejligt gensyn med Klaus & Servants 🇩🇰🎶🇩🇰
Tillykke til vores søde, skønne W***y som også havde fødselsdag og det blev fejret med en fælles fødselsdagsdagssang 🎶🎂🎶
Tak til jer alle for at gøre dagen smuk og minderig ❤️🙏🏻🥰

💙 Vil du være en del af et fællesskab, hvor kolleger passer på hinanden – og hvor beboerne er i centrum? 💙Så har vi måsk...
16/04/2026

💙 Vil du være en del af et fællesskab, hvor kolleger passer på hinanden – og hvor beboerne er i centrum? 💙
Så har vi måske dit næste job!
🏡 OK-Fonden Baeshøjgård søger både: 🌞 Dagvagt – 30–35 timer
🌙 Aftenvagt – 28 timer (5/2)
✨ Hos os får du: 👩‍⚕️ Arbejde i faste teams og med kontaktperson for beboerne
🤝 Et stærkt kollegialt fællesskab med masser af støtte
🧠 Fokus på demens – inkl. Demensrejsehold - forløb i efteråret 2026
🌱 Vi arbejder med Marte Meo i alle relationer og har 3 uddannede terapeuter
☕ Et arbejdsmiljø, hvor trivsel og arbejdsglæde betyder noget
🌞 Som dagvagt kan du vælge hver 2. eller 3. weekend
🌙 Som aftenvagt arbejder du selvstændigt i eget hus – men er en del af et fast team
💬 Er du en teamplayer, der samtidig trives med ansvar og nærvær med “dine” beboere?
Så er Baeshøjgård lige noget for dig 💫
👉 Vi glæder os til at høre fra dig!
🔁 Del gerne – måske kender du den helt rigtige 🙌

I dag kørte Torben og jeg vores sidste tur ud i det blå med Baeshøjgård bussen og derfor kørte vi med sørgebind 🥲 🥲Busse...
13/04/2026

I dag kørte Torben og jeg vores sidste tur ud i det blå med Baeshøjgård bussen og derfor kørte vi med sørgebind 🥲 🥲
Bussen er snart 22 år og desværre blevet vurderet til ikke at blive godkendt ved et syn, og derfor må den ikke køre længere – men hvilken afslutnings tur vi fik. Vi så frilands grise, høns 🐓 🐓og massevis af hvide Anemoner i skovbunden.
Turen gik gennem det smukke landskab til Stokkebjerg Skov og videre til “Lommestenen”. Herfra fortsatte vi til “Sandskredet” og helt ud til “Kongsøre Næbbe”
Overalt mødte vi den fineste forårsstemning – lys, luft og begyndelsen på noget nyt 🌱
❤️

En hyggelig tur i Erindringsbio i dag 😍Efterfølgende blev vi forkælet med kaffe, te og skønne kager 🎈🎈🎈Tak for endnu en ...
08/04/2026

En hyggelig tur i Erindringsbio i dag 😍
Efterfølgende blev vi forkælet med kaffe, te og skønne kager 🎈🎈🎈
Tak for endnu en dejlig eftermiddag ❤️

Adresse

Baeshøjgårdsvej 2-6
Vig
4560

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når OK-Fonden Baeshøjgård sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del