05/02/2025
Autisme café
Næste gang lørdag den første marts til Bowling.
Tilmelding: send en SMS til Christl: 20863269
( vi skal bestille baner)
En solskinshilsen sendes til alle jer
der var på Kirketorvet 10, - i fælles færd.
Tak for hyggelige timer til I skønne mennesker,
der er med i vores klub,
- dejligt at se en og hver.
Det er den største glæde at være samlet i snak og spil,
en dejlig glæde, - at så mange vil
- vi manglede kun et ludospil 😊
Unge, der udveksler kunst og ideer,
i vinduet blomstrer,
- snart orkideer.
Glæder mig til billedet af dig Amar,
- af en skøn sommerfugl,
- når du er klar. 🦋
UPS, - vi glemte saftevand,
- men var vand-bar
og masser af musik kom,
- fra Isabellas far 🎵
Tina og Christian fik orden i bogrækken
et godt tilbud - bøger vitaminrig.
PIFT, - den blev flot og MEGET mere "spiselig".
og ved siden af står
- spillene på rækken.
Denne gang med nylavede vafler og en uddannet og rigtig bager
- ham og Jonas kan fremtrylle de skønneste sager. 🥨🥯
Også en tak til Århus Kommune for jeres gode opbakning,
- siden har vi været "langt omkring".
Det var den helt rigtige vurdering
- at der manglede tilbud til voksne unge med Autisme
vi VAR og ER klar, - med vores optimisme.
Der var og er så få tilbud til voksne med Autisme over 18 år,
og vore - de skal have de allerbedste kår.
Tak til alle, der er med og bakker op om dette
- til Alice, der sørger for lokaler og føler sig tilrette 🙏🏻
Du er vores husalf Alice
- tror også, du vil komme på skøjter,
hvis der en dag ligger ice.
Da vi i sin tid hørte, at der var så få tilbud til voksne over 18 år med Autisme,
- "tog vi skeen i egen hånd" med humør i top og optimisme.
K 10 og kommunen stod klar med åbne arme
- her var plads til os alle - med dejlig "varme".
Der er INGEN, der har bedt om dette handicap i denne verden
- DERFOR skal "alle vore" have den bedste tid, - have det godt, når vi er sammen,
- i vores fælles færden.
Savnede dig i lørdags Frede - du er jo altid et frisk pust i vores centrum
- så nemt i fællesskab med dig at finde husrum.
Nu glæder vi os til Bowling lørdag den første marts
kuglen drønende afsted, - nok så "smarts".
Vil I melde til denne gang,
- vi skal bestille baner
og gå gerne ud og lav lidt go' reklamer.
Sms til Christl 20863269
- blir' hvor mange?
- måske snart en snes?
Solskinshilsen sendes
Skønt at vide, - alle jer at "kendes" 🌞