07/02/2026
Kære Alle i Sønderborg og Natteravne 🐦⬛🐦⬛🐦⬛
Sæt ✖️i kalenderen !
Den 11. marts 2026 er der generalforsamling som afholdes i Ungecentret på Ørstedsgade i Sønderborg og vi har hårdt brug for dig.
Yderligere info finder du her på siden en af de kommende dage og også i den mail der bliver sendt rundt til alle Ravne, ligeledes i de kommende dage.
Hvis du vil bruge noget af din fritid for foreningen, så kom glad og mød op. Du skal være hjertelig velkommen💛💛
Vi håber at kunne samle alle gode kræfter denne aften 🟨
De unge er såååå glade for at vi er der i by og nattelivet. Hos os kan de unge (og alle andre naturligvis) få bolcher, kondomer, kram, tryghed og en snak om stort og småt. Dette vigtige arbejde håber vi, kan fortsætte.
Vi ses den d. 11. Marts.
Bindende Tilmelding allerede nu på [email protected]
Nærmere info følger de kommende dage, så hold øje med siden her.
Vel mødt
Hilsen Bestyrelsen