01/06/2026
Jeg har arbejdet med salg i detailbranchen. Men jeg ville gerne søge en anden vej. Grunden til, at jeg valgte, at det skulle være i Nibe, er, at det er en fin by med et godt foreningsliv, og jeg har altid syntes, at Nibe er en interessant by med mange gode kvaliteter.
Det bedste ved selve uddannelsen her?
Det synes jeg helt klart er den her afveksling, der er i jobbet. Der er noget kontorarbejde, og så er der det spændende arbejde uden for kontoret, hvor du har fremvisninger og laver salgsvurderinger.
Læs mere om Laurits Christensen i Erhvervsmagasin Nibe
https://www.e-pages.dk/nibeavis/740734910/