11/06/2026
Rainbow Community Dinner - 19 Juni er desværre aflyst. ❤️🩹 Aflysningen betyder ikke, vi ikke vender tilbage tværtimod. ✨
Jeg vil gerne dele mine tanker og refleksioner med jer, som kommer direkte fra mit hjerte.
Vi har lige nu ikke nok frivillige til at gennemføre Rainbow Community Dinner på den måde som det fortjener og jeg har derfor valgt at bruge anledningen til at reflektere over, hvad Rainbow Dinner er, og hvad jeg håber, det fortsat kan være. ❤️
Da jeg startede Rainbow Dinner, handlede det ikke kun om at spise et måltid. Det handlede om at skabe et safe space og rum, hvor LGBTQIA+- og queerpersoner kunne mødes, føle sig velkomne og få følelsen af at høre til og være en del af fællesskabet.
Flere af jer fortalt mig, at I har genfundet gamle venner, skabt nye relationer, haft gode samtaler, Det betyder mere for mig, end jeg kan sætte ord på.
Jeg har som ny initiativtager, fundet ud af at det kræver tid, energi, omsorg og mennesker, når man skal skabe og vedligeholde et fællesskab som dette.
For at gøre Rainbow Dinner til det som det fortjener, et varmt og meningsfuldt fællesskab, har jeg derfor besluttet, at Rainbow Community Dinner fremover afholdes 4 gange årligt.
Det er en justering, som jeg håber kan give den ro, styrke og plads, der skal til for, at fællesskabet kan fortsætte med at vokse, som det fortjener.
Tak til alle jer, der deltager og støtter, I er grunden til, at Rainbow Dinner eksisterer.
Jeg tror stadig helhjertet på, at vi har brug for steder, hvor LGBTQIA+- og queerpersoner kan mødes, blive set, føle sig trygge.
Jeg glæder mig til at se jer alle til den næste event d. 21 August ❤️