06/02/2026
Generalforsamling - Røde Kors
Det kan ikke siges nok – mange gange tak for din støtte, det betyder meget for vores frivillige arbejde.
Velkommen til generalforsamling i RØDE KORS - Fredensborg-Humlebæk afdelingen, der afholdes i frivilligcentret, Teglgårdsvej 423A i Humlebæk d. 19. februar 2026 kl. 16.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent, bestyrelsen foreslår Bent Kauffmann
2. Formandens beretning om afdelingens virksomhed. Herunder særskilt beretning fra aktivitetslederne.
3. Fremlæggelse af revideret regnskab til godkendelse.
4. Afdelingens planlægning for det kommende år.
5. Indkomne forslag, skal indsendes skriftligt (gerne mail) og være bestyrelsesformanden i hænde senest 12. februar 2026
6. Valg af medlemmer til bestyrelsen:
Ditte Bartholdy er villig til genvalg for 2 år.
Kirsten Andresen er villig til genvalg for 2 år.
Niels Rasmus Jensen er villig til genvalg for 2 år.
Ikke på valg: Matild Miklos, Anne-Grete Ryskjær, Kirsten Buur Larsen.
A) Valg som suppleanter til bestyrelsen.
Valg af revisor og revisorsuppleant. Bestyrelsen foreslår Bonnie Hegner og Elisabeth Nedergaard Nærum som revisorer.
7. Evt.
Indkomne forslag kan mailes til: [email protected]
Eller sendes til: Ditte Bartholdy
Bogårdsvej 412
3050 Humlebæk
På bestyrelsens vegne, formand
Ditte Bartholdy.
P.S.
Hvis du har lyst til at spise et stykke smørrebrød efter generalforsamlingen, så vil vi gerne gi’. Det kræver dog bindende tilmelding, inden d. 12. februar. Ring til mig på 2572 0019, eller bedre endnu, skriv tilbage på mail: [email protected]