15/01/2026
Kære alle 🤩
RIGTIG GODT NYTÅR 🥳❄️
Vi håber, at I alle er kommet trygt og godt ind i det og nu går et et helt nyt år i møde, med åbne arme 🙂
Alle os i dagplejen, både store og små - nyder igen at være samlet, efter en lang, skøn og tiltrængt juleferie 🎄
Ferie er altid skønt!
Men hverdagen kan
heldigvis også en hulens masse dejligt 🧸🪁👦🏼👧🏼
Vi har taget hul på et helt nyt år 🙂..en masse tomme sider, der dag for dag, ligeså stille skal fyldes på 😍
med små og store oplevelser, dage på tur og dage på gulvet, gode dage og dage hvor ting kan drille, men alt sammen gør vi sammen...
Med vores gode legekammerater, med vores trygge voksne og i de rammer vi kender så godt og hvor vi allesammen passer ind hver især 🌟
I dag tog vi på biblioteket hvor Natasja og Sæby Musikskole igen havde inviteret til 'Små synger sammen' 🎶😍
En altid hyggelig og musikalsk formiddag, hvor vi får brugt vores stemmer, øvet vores danse-moves 🕺💃🏼 og bare kommer i rigtig festligt humør 🪩
Tak igen til Musikskolen 🌟
I kan trygt regne med os, vi melder absolut klar igen til næste gang 🙂