Dagplejen Sæby

Dagplejen Sæby Velkommen til Dagplejen Sæby. På denne side, vil I få et indblik i, hvad der sker i den kommunale dagpleje i Sæby.

I høj solskin og til de vildeste rytmer 🏴‍☠️🎶👯‍♀️☀️ afholdte Musikskolen i Frederikshavn Kommune i dag den allerhyggelig...
11/06/2026

I høj solskin og til de vildeste rytmer 🏴‍☠️🎶👯‍♀️☀️ afholdte Musikskolen i Frederikshavn Kommune i dag den allerhyggeligste frilufts-koncert ved Manegen i Sæby ☀️
En ordentlig flok glade børn og voksne fra den kommunale dagpleje deltog i festlighederne og havde den fineste formiddag med sang og dans🥳🎼

Sikke da en fest 😍🥳🫶🏼På torvet i Sæby fejrede den kommunale dagpleje idag  vores årlige festdag, Dagplejens dag ❤️En dag...
13/05/2026

Sikke da en fest 😍🥳🫶🏼

På torvet i Sæby fejrede den kommunale dagpleje idag vores årlige festdag,

Dagplejens dag ❤️

En dag hvor vi hylder nærværet, trygheden og de små børnefællesskaber 🫶🏼..men også en dag hvor vi fester, synger og danser ekstra meget 🥳
Og i år var bestemt ikke nogen undtagelse 🤸‍♂️

På torvet var byens børn, forældre og søskende inviteret til en hyggelig eftermiddag med kagemand og sæbebobler 🫧🫧🫧
Inden festens helt store højdepunkt, Mads (Torp) To-ben, indtog den store scene og spillede op til et brag af en fest 🎵🤸‍♂️🫶🏼
Der blev sunget, danset og festet til den helt store guldmedalje 🥇
Sange vi kendte og kunne synge med på 😍 og helt nye sange som vi nu vil øve os på 🎵

Tusind tak for den store opbakning til vores fest 🥳 det betyder alverden at I som forældre bakker op - når vi holder fest for vores mindste venner 🤩🤸‍♂️

Også en kæmpe stor tak til vores sponsorer for at levere boller, kagemand og juice til alle 💪🏼
SuperBrugsen Sæby
& Meny Sæby
Tak til Sæby Handelstandsforening for lån af scene og for hjælp til teknikken… 🔌
Tak til FOA Frederikshavn for igen i år at levere kage 🍰

Den ALLERSTØRSTE tak skal dog gå til vores festlige musiker, Mads Torp for at levere et brag af en fest…
Du fangede ungerne og gav dem en rigtig festlig eftermiddag 🫶🏼👯‍♂️🎵

Rigtig god Kristi himmelfarts-weekend til alle 😍

Den 2. onsdag i maj er en årlig tilbagevendende festdag i den kommunale dagpleje landet over ❤️Her hyldes nærværet, tryg...
08/05/2026

Den 2. onsdag i maj er en årlig tilbagevendende festdag i den kommunale dagpleje landet over ❤️

Her hyldes nærværet, trygheden og de små børnefællesskaber ❤️
Vi skaber netop denne dag en fest hvor vi sammen hylder vores børn, vores hverv som vi værdsætter så højt
- og vi hylder os selv ❤️

Festen finder sted på
Torvet i Sæby

Onsdag d 13 maj kl 14.30

hvor der på den lille scene
spilles op til musik og dans 🤸‍♂️🎵👯‍♂️🫧☀️

Endnu engang slår vi dørene op og inviterer indenfor tilÅBENT HUS 🏡👩🏽‍🤝‍👨🏼👩🏽‍🤝‍👨🏼🥳🧸- i den kommunale dagplejeEr I kommen...
27/04/2026

Endnu engang slår vi dørene op og inviterer indenfor til

ÅBENT HUS 🏡👩🏽‍🤝‍👨🏼👩🏽‍🤝‍👨🏼🥳🧸
- i den kommunale dagpleje

Er I kommende forældre, nybagte forældre eller blot drøn nysgerrige på vores arbejde med de allermindste 👶🏼👩🏻‍🍼 så læg gerne vejen forbi,
kig ind - spørg og snus 🙈
Vi vil med allerstørste fornøjelse fortælle om vores hverdag,
- og om vores job, som vi synes er verdens bedste 🥳

Dagplejen er et lille trygt og overskueligt miljø, hvor der er god tid til det enkelte barn og en tæt voksenkontakt fra den selvsamme voksne hver eneste dag.
Det er her hos os at barnet møder deres første ‘egne’ venner og her at de for første gang bliver en del af et givende fællesskab udenfor hjemmet 👬🏼👩🏽‍🤝‍👨🏼

I løbet af barnets første 1000 levedage, lærer barnet halvdelen af alt det, de skal kunne og bruge resten af livet ‼️💪🏼🤩 (jfr. Børne & undervisningsministeriet)
- tænk sig, at vi som dagplejere får mulighed for, at være helt tæt på og arbejde pædagogisk med dem i de allervigtigste år af deres liv 👑
Vi lover at gøre os rigtigt umage 🏁❣️

Velkommen indenfor 🏡🥳
- drop ind det sted og tidspunkt der passer jer bedst;

Forårets arrangementer løber af stablen;


TIRSDAG D. 18. MAJ 2026

fra 9.30-10.30

hos;

Heidi
Vævervej 39

&

TIRSDAG D 23. JUNI 2026

fra 9.30-10.30

hos;

Ann-Katrine
Solsbæksvej 178


Vi glæder os rigtig meget til at byde indenfor og vise jer vores verden - og til at se en masse glade børn og deres forældre 🥳🥳

De seneste uger har torsdagsgruppen haft stort fokus på at udforske dyrelivet udenfor. Børnene har været nysgerrige og e...
23/04/2026

De seneste uger har torsdagsgruppen haft stort fokus på at udforske dyrelivet udenfor. Børnene har været nysgerrige og engagerede, og vi har sammen fundet både helt små og større dyr i naturen. 🪱🐞🪳🕷️🦕🦖🪲🐘
Der har været stor interesse for at kigge nærmere på dyrene, og flere af børnene har også været modige og prøvet at røre ved dem. 🤩
Vi har samtidig budt foråret velkommen i vores lege, og vi opholder os i stigende grad udendørs. Her følger vi med i naturens forandringer og glæder os over de blomster, der så småt springer ud 🌸🌼🌻☀️

Nogle billeder er AI-genereret😉🙂

Solskin rimer vist nærmest på sandstrand, eller..!?! ☀️Ihvertfald blev spande og skovle i dag pakket på cyklerne, så en ...
23/04/2026

Solskin rimer vist nærmest på sandstrand, eller..!?! ☀️

Ihvertfald blev spande og skovle i dag pakket på cyklerne, så en masse glade unger kunne boltre sig på stranden ved Sæby søbad 🪣🤩☀️
Der blev gravet store huller, bygget flotte slotte og både hoppet ned fra - og gemt sig under den lange flotte badebro 🤸‍♂️☀️

Med en dejlig formiddag i bagagen og sand i samtlige sprækker 🙃 var det en flok trætte børn der i dag kom hjem - og var klar til at blive puttet 👶🏼🧒🏻👧🏼💤

I takt med at solen nu atter kigger frem, bøgen springer ud og flyverdragterne omsider pakkes bagerst i skabet, er det s...
21/04/2026

I takt med at solen nu atter kigger frem, bøgen springer ud og flyverdragterne omsider pakkes bagerst i skabet, er det som om, at smilene bliver større, grinene højere og byens mange skønne områder trækker lidt ekstra ☀️🌱🤩

En flok glade forårs-unger fra byens dagpleje brugte i dag formiddagen i ‘ Byparken’ ☀️ Her findes de fineste legeområder for alle 🧒🏻👶🏼👧🏼 for imens de store suser op og ned af ramperne - på rumpen, eller med hovedet først 😖 leger de små i en sandkasse så stor, at man nærmest kan blive helt væk, eller gynger en tur og flyver op i det blå 🎡

Solskin & røde kinder 💛
….vi er klar til at gribe hvad end sommeren vil byde os ☀️🍦🤸‍♂️

Så har vi i Dagplejen Sæby afholdt fastelavn i hver legestuer🎭Fastelavnsris, konge- og prinsessekroner blev kreeret, fas...
18/02/2026

Så har vi i Dagplejen Sæby afholdt fastelavn i hver legestuer🎭

Fastelavnsris, konge- og prinsessekroner blev kreeret, fastelavnsbollerne blev nydt med stor velbehag. Fastelavnssange blev sunget🎶🎶

Alle små som store havde det flotteste udklædning på og fik ‘slået katten af tønden’🐈‍⬛ og alle børn var meget spændte på hvad der vil falde ud af fastelavnstønden. Nysgerrigheden blev stillet, da godterne faldt på gulvet, glæden ved synet og alt blev spist med velbehag 🥰

Kære alle 🤩RIGTIG GODT NYTÅR 🥳❄️Vi håber, at I alle er kommet trygt og godt ind i det og nu går et et helt nyt år i møde...
15/01/2026

Kære alle 🤩

RIGTIG GODT NYTÅR 🥳❄️

Vi håber, at I alle er kommet trygt og godt ind i det og nu går et et helt nyt år i møde, med åbne arme 🙂

Alle os i dagplejen, både store og små - nyder igen at være samlet, efter en lang, skøn og tiltrængt juleferie 🎄

Ferie er altid skønt!
Men hverdagen kan
heldigvis også en hulens masse dejligt 🧸🪁👦🏼👧🏼

Vi har taget hul på et helt nyt år 🙂..en masse tomme sider, der dag for dag, ligeså stille skal fyldes på 😍
med små og store oplevelser, dage på tur og dage på gulvet, gode dage og dage hvor ting kan drille, men alt sammen gør vi sammen...
Med vores gode legekammerater, med vores trygge voksne og i de rammer vi kender så godt og hvor vi allesammen passer ind hver især 🌟

I dag tog vi på biblioteket hvor Natasja og Sæby Musikskole igen havde inviteret til 'Små synger sammen' 🎶😍
En altid hyggelig og musikalsk formiddag, hvor vi får brugt vores stemmer, øvet vores danse-moves 🕺💃🏼 og bare kommer i rigtig festligt humør 🪩

Tak igen til Musikskolen 🌟
I kan trygt regne med os, vi melder absolut klar igen til næste gang 🙂

På denne fine (næsten) 13. december 👼 var fredags-legestuen så heldige, at der lå en invitation til det flotteste Lucia ...
12/12/2025

På denne fine (næsten) 13. december 👼 var fredags-legestuen så heldige, at der lå en invitation til det flotteste Lucia optog i børnehaven på Sættravej 🕯️🌟👶🏼👧🏼
Et langt og flot optog, med søde lucia børn der sang højt og flot - og gik med lys i mørket 🎶🕯️

Tusind tak for invitationen 🌟
Det var en hyggelig oplevelse at sætte på december kontoen 🎄

Adresse

Rådhus Allé 100
Elling
9900FREDERIKSHAVN

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Dagplejen Sæby sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del