Vi afholder ture og arrangementer omkring natur og miljø og vi elsker at komme ud i den danske natur. Vi er Danmarks Naturfredningsforenings Studenterafdeling i København. Altså en lokalafdeling af DN, som er for alle studerende i København, der har lyst til at vide mere om, opleve og gøre en indsats for naturen og miljøet. Så har du lyst til sammen med andre studerende at komme ud i naturen og sa
mtidig gøre en indsats for både i Københavnsområdet og i resten af Danmark? Så følg os her på FB, så får mulighed for at følge med i hvornår vi har nye arrangementer, både udflugter og planlægningsmøder. Vi er en frivillig organisation, og det er derfor vigtigt, at vi har det sjovt i forbindelse med vores projekter - lige meget om det drejer sig om registrering af flora og fauna, eller om det er projekter om bæredygtighed på din uddannelsesinstitution. Vi har flere årligt tilbagevendende ture og projekter, men vi er altid åbne over for nye ideer og spændende aktiviteter. Du er meget velkommen til at deltage i det næste møde eller arrangement, så du kan se, hvem vi er, og høre om, hvad vi laver. Arbejdsindsatsen i studenterafdelingen afhænger af den enkelte. Vi er alle studerende, og der er derfor fuld forståelse for, at man nogle gange har for travlt til at være med. Det er derfor også i orden, at man kun ønsker at deltage i aktiviteterne, men ikke i selve planlægningen af dem. Kontakt os endelig hvis du vil høre mere om os.