25/07/2025
🌟 1 måned til første Making It-forløb starter 🌟
Gør som Laura og Ella og bliv en del af fællesskabet på Making It 🩵 Der er stadig et par ledige pladser på de kommende hold.
Hvad er Making It?
Making It er vores gratis gruppeforløb for unge med kronisk eller alvorlig fysisk sygdom, og vi starter nye hold op i København og Odense lige om lidt.
Du vil opleve nye måder at tænke om dig selv, din sygdom og dit liv, og du vil blive en del af et fællesskab med andre unge, som du kan dele dine erfaringer med.
Making It! inkluderer både en sommerhustur med hygge, øvelser og fælles aktiviteter og et stort afslutningsevent.
Kommende Making It-hold ✨
- d. 25. august for 19-24 årige i København
- d. 27. august for 15-18 årige i København
- d. 28. august for 15-24 årige i Odense
Er du i tvivl, om du kan være med? Du kan deltage, hvis du:
- er mellem 15 og 24 år
- har en kronisk eller alvorlig fysisk sygdom
- er kognitivt alderssvarende
- er motiveret for at møde nye mennesker i en tryg gruppe
Varigheden er 4-5 måneder. Der vil være mellem 10-14 deltagere på hvert forløb.
Det er gratis at deltage.
Har du spørgsmål? Skriv en dm, vi sidder klar til at svare 😌
Ellers kan du læse mere og tilmelde dig gennem linket i bio.