26/03/2026
BESØG PÅ RÅDHUSET
I dag var vi på tur til Københavns Rådhus, hvor Jonas Manthey Olsen viste os rundt! Jonas besøgte os i valgkampen i november - og nu var det vores tur til at besøge ham.
Vi besteg alle trapperne til Rådhustårnet og nød den flotte udsigt over København (fun fact: da vi besøgte Rundetårn i november, kiggede vi i stjernekikkerten lige præcis over på Rådhustårnet). Bagefter fik vi lov at se lidt af borgerrepræsentationens møde fra tilhørerpladserne og endelig så vi den flotte festsal, hvorfra guldvinderne går på balkonen og vinker. Jonas delte mærker ud til troppen, som har taget et mærke om demokrati i den seneste tid.
Tak fordi vi måtte komme, sikke en dejlig oplevelse!