08/10/2024
indsamlingsboksen er foreløbigt fjernet i lufthavnen.
Det betyder ikke at vi ikke at vi ikke længere samler ind. tvært imod. vi har forsat brug for hver enkelt mønt eller seddel du måtte have i dine gemmer.
Vil du donere din gamle eller overflødige valuta, kontakter du Niels på [email protected], så finder vi ud af hvor du kan aflevere dem i nærheden af dig.
Et stort tak til de mange der hidtil har doneret.
Send a message to learn more