12/04/2026
Her kommer et lidt forsinket opslag, som skulle have været oppe i tirsdag 🙂
I tirsdags var der sort og rød stribe træning i Viborg, hvor der var besøg fra Århus (også Randers).
Adrian fra Århus, var til graduering, hvor at han gjorde sig fortjent til sin næste sorte stribe.
Det var hans tredje sorte stribe, som er rigtig godt gået!
Stort tillykke til Adrian 😃