23/04/2026
Eues Jublajahr lauft – und mir hend no es Highlight für euch: s’Scharturnier! 🏆🔥
Fordert euch mit andere Jublaner*innen use, lernt neui Lüüt kenne und zeigt, wer würklich zu de Beste Lüüt us de Jubla ghört 💪😉
Egal ob Schar, Kulei, Relei, Kalei oder gemischts Team – alli sind willkomme!
Im Fokus: Spass, Action und en gmüetliche Abig🌲✨
🗓️ Ahmeldig bis 22. Mai (online – siehe Flyer oder Link in Bio!)
Natürlich gits au en Bar🍷und en Essenstand🧀🌭 zum sich verpflege.
Pack dini Kolleg*innen und bis bald am Scharturnier in Boswil! 🌿🔥
lebensfreund