10/04/2026
De dag nadat onze kleine vrienden Mars, David en Pucky naar hun nieuwe thuis waren vertrokken, stond ik naast Ginger en zuchtte. Ginger is mijn grote vriendin, niet alleen omdat ze hoog boven mij uit torent, maar vooral omdat we onze leefruimte en dus alle lief en leed delen.
“Ginger,” zei ik, “nu die drie kleintjes weg zijn, ben ik hier zowat de kleinste. Zou ik dan de volgende zijn die vertrekt naar een nieuwe thuis?” Ginger dacht even na en vroeg: “Zou je dat graag willen?” Ik zuchtte weer. “Maar Ginger, dan kan ik niet bij jou blijven ! Ik zit er al heel lang over te denken. Ik hou heel veel van jou, Ginger, en van de andere honden hier. Ik hou zelfs van de katten … Maar wat maakt mijn hart een sprongetje telkens als ik mensen zie ! Ik zou zo graag altijd mensen rondom mij hebben.”
“Dan moet je vertrekken op zoek naar een nieuwe thuis”, antwoordde Ginger. Ik zuchtte nog eens, opgelucht deze keer. Ginger is zo wijs …
Wil je Romelu graag adopteren? Laat het ons weten!
[email protected]
[email protected]" rel="ugc" target="_blank">[email protected]