Sint-Amandse Whisky Society
Onze vereniging staat voor het gezellig samen genieten van een goeie dram en heeft als doel het uitwisselen van allerhande gerelateerde informatie over Whisky en Schotland, dit steeds in een toffe gezellige, ongedwongen sfeer. Deze voormalige whisky vereniging is opgegaan in wat nu de SWS heet. Nadat de gedachte een tweetal jaren had gerijpt om van TFSSW een volwaardige
vzw te maken had ik met enkele gelijkgestemde vrienden afgesproken om erover te praten. Daaruit ontstond al vroeg het idee om opnieuw te beginnen maar onder een nieuwe naam en logo. Daar de stichters in Sint-Amands a/d Schelde wonen hadden we al snel het idee om het zicht van de mooiste Scheldebocht van Vlaanderen in ons logo te plaatsen. Het heeft dus niet lang geduurd om een naam met gepaste logo te vinden voor onze Whisky vereniging. Zo is de Sint-Amandse Whisky Society ontstaan. De SWS is opgericht uit de interesse van vier devote whisky liefhebbers die ook het dagelijkse bestuur vormen. Het dagelijkse bestuur van de SWS bestaat uit:
Anja (Voorzitster)
Luc (Vice voorzitter)
Torry (Ere voorzitter en secretaris)
Ronald (Penningmeester)
Onze vereniging staat voor het gezellig samen genieten van een goeie dram! Wij zijn (nog) geen experts op het gebied van Whisky, m.a.w. wij weten dus ook nog niet alles maar leren wel elke dag bij! Het uitwisselen van allerhande gerelateerde informatie, steeds in een toffe en ongedwongen sfeer, kan ons hierbij wel helpen. Gezelligheid staat voor ons bovenaan de lijst! Namens het bestuur,
Ceud mìle fàilte, Slàinte.