11/03/2025
Volgende zondag, 16 maart, gaat in de Liereman, opnieuw een "Voel je goed wandeling" door. Het is een initiatief van "De gelukspuntjes" van de gemeente Oud-Turnhout.
Onderweg wordt genoten van de rustgevende uitstraling van de natuur, extra opgefleurd met mooie teksten en passende muziek (gitaar, fluit en mooie stemmen gezongen vanuit het hart).
Gratis deelname.
Vertrek: 13u30 aan het ontmoetingscentrum
Afstand: 5,5 km
Iedereen van harte welkom!