19/12/2024
Wat een mooi gebaar van onze voetbalclub!
Iedereen een mooie Kerst gewenst, geniet van de feestdagen en hopelijk houden we 2025 droger ;-)
Regio Bierbeek De teddyberen worden eerst ontsmet en mogen dan naar de kinderen in het ziekenhuis. Foto: Jan-Pieter Van Oost Voetbalclub Korbeek-Lo schenkt teddyberen aan kinderen in UZ Leuven: "Met Kerst in het ziekenhuis liggen is geen pretje" Alle kinderen die op dit moment in het UZ in Leuven ve...