10/03/2026
Het zit er op. De kinderen zijn naar huis vertrokken.
Wat een week hebben de kinderen (en eerlijk gezegd wij ook) gehad! Het was zo fijn om van dichtbij te mogen meemaken wat sneeuwklassen voor de kinderen kan betekenen.
En dan gaat het niet alleen over een weekje dolle pret met de vriendjes of vriendinnetjes. We hebben echt vele mooie dingen gezien! Bv eerst een moeilijke start bij het skiën, maar dan na extra hulp en doorzettingsvermogen serieuze succeservaring waarbij het kind een enorme boost aan zelfvertrouwen en plezier kreeg. Of over overwinning op angst voor heimwee: niets van te merken! Of de betrokkenheid van de leerkrachten en hoe goed ze met de kinderen omgaan..
Ervaren skiërs die de beginners onder het vrij uurtje skiën verder helpen, of voor elkaar zorgen bij een pijntje.
Een hele week geen scherm: samen eten, samen lachen, samen heel de dag buiten zijn. Daarbovenop meerendeel van de tijd een stralende zon..
*zucht* Het zit er dus echt op. Moe maar voldaan. De kinderen met hun rugzakje vol met mooie herinneren, terug naar huis..
Hierbij willen we ook nog even uitdrukkelijk onze dankbaarheid tonen aan alle mensen die onze acties financieel mee hebben ondersteund. Jullie hebben écht mee een verschil gemaakt! 🙏