01/06/2026
Het van der Nootpark stroomde afgelopen weekend vol voor het gezellige wijkfeest Strombeek Feest. En als lokale vereniging wilden wij daar natuurlijk bij zijn.
We bemanden een hulppost, maar we lieten de bezoekers ook zelf in actie komen: Jong en oud kon bij ons ontdekken hoe je moet reanimeren en waarom het Rode Kruis zo belangrijk is in onze gemeente.
En geloof ons... we zagen ontzettend veel zorgzame handjes aan het werk op onze reanimatiepoppen. Er zijn echt super veel Grimbergenaars met talent om voor mensen te zorgen!
Bedankt aan de organisatie en alle enthousiaste bezoekers! ☀️🎈👏
En shout-out aan alle deelnemende verenigingen SpelotheekDePuzzel, OKRA Grimbergen, Cultuurcentrum Strombeek Grimbergen, Cultivers, winkelWelkom, OnthaalgroepVluchtelingen, Cultuursmakers, Pasar Strombeek-Bever, Femma, RedTerBorre, en JH De Duif !