06/06/2026
Brunch op vrijdag 5 juni.
Met net geen 65 deelnemers werd het een gezellig ontmoetingsmoment in De Schans te Beverlo. Traiteur Gaston zorgde voor een rijkelijk gevuld buffet met een gevarieerd aanbod. Aan de mooi geschikte tafels werd er niet alleen lekker gegeten maar ook gezellig gebabbeld: er waren genoeg gespreksonderwerpen en het woord 'Okra' hoorde je regelmatig. Er werden 'sloten' koffie gedronken maar als afsluiter werd ook wel voor een frisdrankje of een biertje gekozen. De bestuursleden hebben de aanwezigen weer maar eens in de watten gelegd.
Meer foto's via onderstaande link.
Shared album · Tap to view!