07/06/2026
Iedereen bedankt om ons te komen steunen, we zijn heel blij met de opkomst en hopen volgend jaar jullie terug te zien. We waren ook heel vereerd om 2 speciale gasten te hebben mogen ontvangen burgemeester Sofie De Wit en Prins van BelgiΓ« piet I met hofdame Anja (hij heeft ook een prachtig kunstwerk achter gelaten zie foto)
De winnaar van het gokken hoeveel de mand weegt is Hondenschool De Paai zij zaten er 100gram naast. De mand weegde 10kg400. Verder bedanken wij ook al onze vrijwillige helpers.